Tuesday, November 9, 2010

cuti sekolah

cuti sekolah...best kan?? sangat..
dulu masa sekolah,perkataan ni la yang ditunggu-tunggu..0_o
 tak kira la,cuti awal tahun ke,tengah tahun ke,tepi ke,depan ke,belakang ke...
yang penting...CUTI...ha-HA-ha...

dulu masa sekolah rendah,konon semangat la nk g sekolah..sebabnya,ha...nak tunjuk kasut,baju,beg,kotak pensil,bla..bla..bla..yang baru kat kawan2...<----ape punya teruk la semangat ni...
ha-HA-ha..
last2,dah sampai tengah tahun,mula la membilang hari nak cuti sekolah...
haish....
bilang....bilang....bilang...bilang...
hmm..LAMBATNYA.... 

yeay..dah cuti sekolah..
boleh main nyorok2...
main masak2...
main bola..
best2...

giler best main masak2 ni..
ha-HA-ha

tapi tu dulu... 
sekarang ni xde dah nak bilang2 hari cuti...
tapi yang penting,cuti sem ni adik2 dah cuti sekolah...
kena la wat tuisyen untuk adik2<----kononnye la..


ok..selamat bercuti adik2...=) 

No comments:

Post a Comment