Monday, January 17, 2011

aini....angkat jemuran...hujan dah turuuunnnnn!!!!

        

assalammualaikum.....

sekarang dah duduk kolej,senang sikit otak ni...xperlu nak fikir pasal duit untuk bayar sewa,nak bayar bil elektrik + bil air..xperlu nak fikir pasal tambang bas....
 TAPI....
kena fikir banyak kali nak basuh baju ke x,,,
SEBAB....
ampaian kat sini terhad sangat2...

memang boleh kalau nak basuh tu,,,tapi orang2 disini terlupa agaknya diorang ade basuh baju...
dah berminggu-minggu sidai xnak lak angkat...
sampai baju diorang dah keras sekeras-kerasnya....KERASSSSSSS!!!! tau x??

wahai cik adik...tolong la angkat baju anda....
hamba nak sidai baju pun dah xde tempat....
nanti hamba alih baju tuan hamba,tuan hamba maki2 hamba pula kan?kan?kan?....
nanti hamba suruh kera2 disini tolong angkatkan nk??
ha...
tau takut....

ainiii!!!! angkat jemuran...hujan dah turun......;) 



No comments:

Post a Comment