Saturday, January 15, 2011

ayoub....

ayoub ni bkan nama bf keyh!!!
hehehehe..
ni rancangan kat tv3 kol 10.30 malam...
lama dah xtgok tv nieh....
tapi suka cerita n lagu tema dari kumpulan sixthsen-sepi....



Lirik Lagu Sepi – 6ixth Sense


 Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari

Mentari pagi
Bawakan embun sejukkan hati
Aku di sini menatap engkau menangis sepi


Oh sepi sepiku
Janganlah bersedih hati

Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari

Oh sepi sepiku
Janganlah bersedih hati

Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari


nak dengar lagu dia?
cari sendiri...;)

No comments:

Post a Comment