Saturday, January 8, 2011

lesen memandu....

kamu semua sudah ade lesen memandu??
bagus...
yang belum buat lagi tu cepat2 la g buat ye,,,
hehehe...
macam la diri sendiri dah buat kan...
YA!!!!
saya masih lagi belum buat lesen memandu walaupun usia hampir menjangkau 22 TAHUN!!!
WHAT??!!
tua sudah... tapi lesen xde lagi.
siapa lagi yang belum ada...
ANGKAT TANGAN!!!!

mengikut perancangan,memang ade hati nak buat lesen..tapi masa tidak mengizinkan...cehhhh..!!
padahal banyak je lagi masa...
semester lepas,memang ade niat nak buat tapi entah la kenapa xbuat2 lagi...
HE-he-HE...
YA!!!!!
azam saya pasa tahun 2011 ini adalah untuk buat LESEN MEMANDU setelah beberapa tahun niat itu tidak tercapai.....

hahahah...hamik kau...besar lagi letak tu...
tengah excited ni.....




lesen oo lesen....cepatla buat lesen.......

No comments:

Post a Comment