Tuesday, February 22, 2011

sahabat.

assalamualaikum....

korang ade kawan tak?
mesti la ade kan....
macam2 jenis kawan ada....
kawan baik,kawan rapat,kawan sengal,kawan kelakar,kawan masa susah,kawan makan kawan,,,oppss...-_-''

 dulu pernah ada kawan baik...

entah...tapi saya anggap dia kawan baik saya...
tapi bagi dia,saya tak tau...
no comment.

sekejap je dapat kenal dia..
selepas itu dah tak berhubung..

lepas tu sekarang dah jumpe balik...
tapi masing2 buat tak kenal...
inikah dinamakan ego...?-_-''

apa2 pun kalau awak baca blog saya...
saya nak minta maaf sangat2 kat awak...
sebab saya pernah buat salah kat awak...
tapi itu semua dulu.
sampai sekarang saya anggap awak kawan baik saya....
saya doakan awak bahagia....

harap awak maafkan saya....

ok dah bab2 touching ni....

 bye2 korang...
assalamualaikum...;)


No comments:

Post a Comment