Wednesday, March 2, 2011

jenis manusia.


assalamualaikum...;)

hari ni saya nak mengajar kamu tentang jenis manusia.

ok..jenis manusia yang pertama jatuh kepada..
 .
aiyakk!! skema betul ayat..ok tukar2..-_-''

jenis 1: semua betul..

ok,semua nak betul...apa2 pun yang orang lain cakap mesti tak nak terima...mesti nak dia je yang betul padahal memang dah terang lagi bersuluh dia salah...
rasa nak lempang je jenis manusia macam ni....dush..dush..-_-''..
buat apa la nak tegakkan benang yang basah kan...haish..

jenis 2:  suka membangga diri.

ha..ni yang kome xsuka ni...ate die bangga2 diri lak ngan kome...;)
jenis ni kadang2 syok sendiri..
meluat kot orang lain tengok..
kadang2 cerita macam  nak dunia ni dialah yang punya...tapi habuk pun xde.....nah lempang sebijik!!
dush dush..T_T


jenis 3: cakap tak serupa bikin.

ha..ni lagi la kome tak suke...
cakap tak serupa bikin...cakap bukan main lagi macam dialah tau segala galanya.
macam dialah yang paling sempurna sekali kat dunia...ok,ni nak bagi contoh manusia yang cakap tak serupa bikin....

joyah(bukan nama sebenar): eh kau tengok si bedah(bukan nama sebenar) tu.pakai selendang dah sekarang ni...pandai dah dia..culture shock la tu!!hahaha..(gelak jahat punya)
aku xnak lah pakai..macam kelakar je. 
limah(bukan nama sebenar): ala.biasa la..sekarang kan selendang dah jadi trend.biasala tu. 

selang beberapa hari....

si joyah PAKAI SELENDANG JUGAK!!!!
memang cakap xserupa bikin!!!
dush2 lagi...-_-'' 

jenis 4: jaga tepi kain orang.

haaa...kategori ni ramai kot..termasuk la tuan punya blog ni...erk??
hahahaha..mane adalah!!
jaga tepi kain tu perlu bagi sesetengah perkara je la kn.
kalau perkara yang tak penting dan tak mengganggu kehidupan kita,wat xtau je la....
tapi bak kata orang.kalau nak jaga tepi kain orang lain ni.kita kena tengok jugak kain sendiri ade carik ke x....
erk?? macam salah je ayat ni..heheheh
ok siapa suruh gelak?nah..dush dush!! 


ok dah..cerita pasal jenis manusia ni akan bersambung kalau tuan punya blog nak sambung...ok?...;)
  

No comments:

Post a Comment