Tuesday, March 22, 2011

perasaan atau perasan edisi ke 2

assalamualaikum...;)

saya mengalami masalah perasaan...
oohh...
abaikan...-_-''
 berbalik pada tajuk diatas,

perasaan bermaksud : 
kata yang menerangkan maksud perasaan seperti sayang.kasih,rindu,segan,suka dan gembira....
haaaaa...gitu...;)

perasan pula bermaksud : 
perasan mengikut kamus tuan punya blog,
aiyak...  !
xtau..-_-''

ok tak2...contohnya cm ni la kot.
seorang perempuan hang out ngan kawan2 dia,pas tu nampak seorang lelaki kaya yang gagah perkasa...pastu dengan muka x malu,dia cakap kat kawan2 dia,yang lelaki tu adalah kekasihnya...tu la kot maksud perasan...
korang faham tak?

tak???
ok..dush2..-_-'' 

cam ne nak bagi korang faham ni....

ok,xpe2..yang penting definisi perasaan dan perasan tu adalah berbeza sama sekali.

ok tu je la..
ha-ha-ha
;)

nota perasaan: oo..kenapa la ada perasaan macam ni...-_-''
nota perasan:motif buat entry ni?

No comments:

Post a Comment