Monday, April 18, 2011

alergi

assalammualaikum...;)

korang ada alergi x?
mengikut pengalaman tuan blog,ramai gak yang ada alergi ni.,..
ada yang alergi pada makanan.

xleh makan daging,sotong,udang,siput..senang cerita semua jenis seafood.,,..;)


ada juga yang alergi xleh kena aircond..kalau kena naik gatal2..erk..apakah...?

ada juga yang alergi pada habuk...
kalau kena habuk,mau gatal2 hidung tu...
rasa nak bukak hidung,pastu bersihkan,pastu sambung balik...
hahahaha....angan2 tinggi kemain.

dan ada juga alergi pada cinta...
erk lagi....


tuan blog pun ada alergi juga...
ce teka ce teka?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ok..tuan blog alergi pada pencuci muka,dan juga bedak..
ooohh.....sigh*

serius xboleh nak pakai pencuci muka...xkisah lah brand ape pun...
safi,biore,fair n lovely,eversoft,nivea....bla..bla..bla....

apeeeee pun xboleh !

kesan kalau pakai?

jerawat berlumba2 kot keluar..

pastu kalau bedak pun xleh pakai bedak padat atau dikenali sebagai bedak compact. atau compact powder..hehe

serius xleh...kesannya adalah sama dengan kalau pakai pencuci muka...
=.=

dah tu,tuan blog nak pakai apa kan?
hukhuk...sedih...:(




1 comment:

  1. i think u should try product eumora kot.dgn bedah ronasutra.aku pakai oke.dulu sekolah jerawat teruk,skrg tak.

    ReplyDelete