Tuesday, April 5, 2011

negeri yang xpernah saya lawati.


assalamualaikum...;)

lama dah x update blog ni..
kan?

ok..nak cerita tentang negeri yang belum  dilawati..
antaranya:

:: perlis ::
ok..memang xpernah pergi perlis..jaaaauh kot...jauh ke? jauh la...-.-

:: kelantan ::
masih belum sampai...kalau dari pahang berapa jam ea?..6 jam kot? ke bukan?

:: terengganu ::
ya..masih belum juga...ramai cakap terengganu best..teringin nak pergi...ada sape2 nak bawak x..(wat muka comel)..:D

:: sabah :: 
memang sangat tak pernah ni..heee....bila agak2 boleh terbang ke sana...bolehbahkalaukau...;)

:: sarawak ::
ok..jawapan sama seperti di atas...malas nak taip balik...

ok..4 je...yang lain semua dah pergi kot....tapi ade je yang lalu je...xsinggah...kire dah lawat la tu kan...

 

rajinnya tuan blog..siap donlod map malaysia lagi nak bg korang tengok...
kan?


nota update blog:  xde motif dan xde kerja..........................................sekian...................................................



No comments:

Post a Comment