Tuesday, September 13, 2011

ok semester baru -.-''


assalammualaikum.
lama takk conteng kt blog ni..
rinduuuuuu....!

ok.semester baru..baru 2 hari katt sini tapi rase cam dah 2 tahun..
nakk balikk...!

semester baru ni xde ape yang lain sangatt..
dapat kolej baru, tapi takk best sebab...
xde wifi kat dalam bilikk...
huh!
 boring!

kalau nakk online pun kena g meja mekdi..haishh...
susah tao!

kalau kolej dulu sambil tido ponn leh online..HAaha...:)

semalam pergi kelas cam biasa..
tapi semalam rajin lak lecturer masuk...
kalau selalu pergi kelas x sampai 1o minit dah balik bilik terus sebab lecturer xde..

nak cerita pasal makanan? 
tadi baru makan,tapi xsedap... lauk macam makan laukk air je..huh..xde rasa langsung..
last2...
BUANG! 
      ok membazir..-.-'' 

dah 4 bulan makcik tu cuti..
pandai2 la masa cuti tu mengaplikasikan cara masak yang sedap2.. 
kann?? 
ni tak...
sama je rasa lauknye macam semester yang lepas lepas dan lepas.
harga xnak mahal lak kan...tapi servis?!
haish!!-.-''

ok dah...nanti sambung membebel lagi kat sini..
ok bye.! 






No comments:

Post a Comment