Monday, October 31, 2011

i dah beli BROADBAND uolllsss!!

hai hai hai...
assalamualaikum...:)

haha...
entry kali ni nak caka..
yang saya dah beli broadband !!!...
yeay! yeay!
untunglah...
haha...poyo..

eh..haruslah poyo..:)

orang lain dah berkahwin beranak bercucu cicit dah pakai broadband ni kan..
saya baru nak beli..

beli ni pun ade sebab..
sebab kolej ni tak de wifi..
yang ada cuma cc yang ada beberapa 'helai' komputer je..
tu pun kena beratur tunggu giliran...
memang tak la nak tunggu kan...

TERPAKSA lah beli broadband ni..
bil tak nak mahal lak kan.
cis!
ini membazir namanya..

dulu guna wifi dapat la jimat sikit duit..
tak de nak kena bayar bil broadband tetiap bulan.  .=.=

oh!
lupa..
sebab broadband ni lah saya dapat update blog...
haha...


ok dah..
k bai..!

:)



No comments:

Post a Comment