Wednesday, November 23, 2011

cuti sekolah adik saya bukan saya


assalamualaikum...
lama dah tak merepek kat sini...

merepek sambil pekena secawan nescafe yang panas berasap asap sambil makan keropok mamee,
ditambah lagi dengan keadaan hujan yang macam tak nak berhenti ...wahhhh....kelas...!

tapi kan,
 kalau tidur lagi best rasanya.. ye dak?? :D


sekarang dah bulan 11.
maknanya dah cuti sekolah.
YEAY !
*lompat lompat bintang

tapi bukan saya yang cuti..-.-''

aktiviti saya sekarang,

 sekarang masih lagi mengadap assignment yang merayu rayu disiapkan.
*tapi biasanya akan buat last minit

ditambah pulak dengan test test yang bersusun susun menunggu giliran..
*test ni biasanya akan digoreng mengikut idealogi otak kiri dan kanan

diekori pula dengan presentation presentation yang menghitung hari untuk dipersembahkan.

sangat bahagia aktiviti harian saya kan?
*kelip kelip mata mintak penampar..

untuk adik adik dirumah atau dimana sahaja kalian berada,
akak ucapkan selamat bercuti..:)

 sampai sini je.
ok bai..
:)

No comments:

Post a Comment