Thursday, December 15, 2011

bedak sejuk teman setia di waktu malam.

assalamualaikum..:)
selamat malam,selamat pagi,
selamatlah semua...thehehe :)

bedak sejuk? 
malam malam?

okey,kedua dua kategori diatas sangatlah sinonim dengan 
GADIS GADIS 

lelaki ada tak pakai bedak sejuk sebelum tidur?
aww *comel sangat*
muahahe :D

tuan belog pong suka sangat pakai bedak sejuk malam malam buta ni..
sejukkk je..
memang la,takkan panas lak,nama pun bedak sejuk,,haiishh! -.-''




bedak sejuk ada banyak jenis.
ada yang jenis cecair,
ada yang jenis bulat bulat,
yang warna cokelat teh susu,
yang putih suci bersih berseri,

tapi mereka berkongsi nama yang sama iaitu bedak sejuk..
ok murid murid..faham?
ape tuan belog merepek ni?




cara nak pakai bedak sejuk senang je,
lepas tenyeh tenyeh muka dengan pencuci muka,bilas la dengan air bersih sampai hilang buih buih sabun kat muka tu.
pastikan bersih betul betul betul.
pastu lap muka.
pastu tenyeh bedak sejuk dengan air.
pastu tempek tempek la kat muka..

kehkeh..:)

pas tu jadi la macam ni.

sumber: encik google yang ohhsem..

haaaa...
jadi tak jadi tak?
kalau tak jadi tu,
salah buat la tu..
pergi buat balik semula.
kehkeh :)

ok bai :)

nota bedak : lepas pakai bedak sejuk nak mimpi abg aaron aziz..muahahuhe..:D

No comments:

Post a Comment